Time flies

23 oktober 2014 - Alameda, California, Verenigde Staten

Regels zijn er om gebroken te worden. Dit geldt ook voor het maken van plannen. Lang niet alle plannen worden in uitvoering gebracht. Hoewel een aantal plannen ook wel uitgevoerd zijn of nog uitgevoerd gaan worden deze maand, aangezien oktober nog niet voorbij is, zijn er ook een aantal dingen vooruit geschoven. Maar hey ik ben hier nog 4 maanden, dus genoeg tijd! Aankomend weekend ga ik naar de Muir woods en volgende week ga ik naar Sillicon Vallley.

Afgelopen weekend ben ik met een vriendin naar het Treasure Island Music festival. Ontzettend leuk om mee te maken. Onwijs veel mensen stoned en dronken gezien maar het was het meer dan waard! Zo hebben we Zedd gezien (o.a. bekend van clarity), een grote gekte maar ontzettend gaaf! Misschien toch maar is kijken voor een kaartje voor Tomorrowland of geld apart gaan zetten voor Ultra Music Festival in Miami.

Ik moet zeggen dat de tijd hier nu eng snel gaat. Ik zit inmiddels alweer 6 weken in San Francisco. Ik kan wel zeggen dat ik weer opnieuw verliefd ben geworden op San Francisco. Ik heb het onwijs naar mijn zin, leuke mensen om me heen en het weer is ook best prima! Ik voel me echt thuis hier, dat betekend ook dat ik van heel veel dingen niet meer opkijk. Zelfs het zien van de Golden Gate Bridge wordt gewoon en ook de Cable Cars zie ik gewoon als openbaar vervoer.

Ik zit nog steeds bij de kennissen in huis en hier blijf ik ook. Ik had het niet beter kunnen treffen! Ik ben hier gelukkig en zoals jullie op de foto kunnen zien zorgen ze goed voor me.

Just kidding, Halloween is coming. Dat betekent natuurlijk ook huizen versieren en een outfit zoeken. Ik heb besloten dat ik als Malificent (de boze fee in Doornroosje) ga. Ik heb de hoorns en de kraag gekocht en ik leen een jurk van Pam, ik zal t.z.t. wel een foto plaatsen. Volgende week woensdag ga ik, volgens traditie, een pompoen uithollen en een gezichtje er in maken. Het is ontzettend leuk om the ultimate American experience te hebben inclusief Halloween. Het leeft hier natuurlijk heel erg. Ik ga als het goed is naar een feest in Oakland met Pam en Barry.

Ik heb mijn leven hier eindelijk een beetje op de rit, ik heb weer ritme en ook de stress van het zoeken van een ander onderkomen is  verdwenen. Er staan leuke dingen in het vooruitzicht en de feestdagen komen er aan. De tijd gaat daardoor wel eng snel. Voor ik het weet zit ik weer in Nederland. Ik moet zo veel mogelijk genieten van alles wat er hier op mij afkomt en dat doe ik ook met volle teugen!

1. Marian:
    23 oktober 2014
    Zo te zien is het weer daar (nog) heerlijk. Geniet er lekker van.
  2. Alice:
    23 oktober 2014
    Wat prettig dat het nu beter gaat. Fijn dat je bij deze mensen mag blijven. Je ziet er goed uit op de foto ;) Heb veel plezier met halloween!!